Δεν ξεπερνάμε τα δικά μας όρια ή του αυτοκινήτου. Και στις δύο
περιπτώσεις η οδήγηση γίνεται επικίνδυνη και πιθανώς και πιο αργή (αν,
για παράδειγμα, υπερεκτιμήσουμε τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, αυτό
δεν θα στρίψει όπως πρέπει και θα χάσουμε και από ταχύτητα).
Πάντα κοιτάζουμε μακριά και όχι μόνο δύο μέτρα μπροστά. Γνωρίζοντας
τις στροφές που ακολουθούν, μπορούμε να φρενάρουμε και να επιταχύνουμε
αναλόγως.
Φρενάρουμε πάντα αρκετά δυνατά στην αρχή, για να επιβραδύνουμε το
αυτοκίνητο όσο πιο γρήγορα γίνεται, και μετά πιέζουμε περισσότερο
σταδιακά, ανάλογα με το πόσο θέλουμε να επιβραδύνουμε. Συνήθως στο
φρενάρισμα πρέπει να ασκούμε πίεση στο πεντάλ μία φορά και όχι πολλές
πριν από τη στροφή.
Πάντα, όταν επιβραδύνουμε πολύ απότομα, το τιμόνι πρέπει να είναι
σε ευθεία για να αποφύγουμε το μπλοκάρισμα των μπροστινών τροχών.
Οταν αλλάζουμε κατεύθυνση, πρέπει να κάνουμε ήρεμες κινήσεις, έτσι
ώστε να πετύχουμε την ομαλή μετατόπιση του φορτίου και να μειώσουμε τις
πιθανότητες υποστροφής του οχήματος.
*Δημοσιεύθηκε στο BHmagazino την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013
*Δημοσιεύθηκε στο BHmagazino την Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου