Οδηγήστε οικονομικά μέσα στην πόλη ή την εθνική και γλιτώστε βενζίνη και
χρήματα! Πολλοί οδηγούν “σπασμοδικά”, χωρίς να γνωρίζουν οτι είναι σε
θέση να καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα.
Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε αρκετή βενζίνη στο αυτοκίνητο σας, ακόμα και αν οδηγήσετε πιο πολλά χιλιόμετρα.Βάλτε μεγαλύτερη ταχύτητα από την ιδανική!
Όταν οδηγείτε το αυτοκίνητο σας, χρησιμοποιήστε πιο χαμηλές ταχύτητες από τις “σωστές”. Με άλλα λόγια, αλλάξτε ταχύτητα περίπου στο 70% των στροφών που αποδίδεται η μέγιστη ροπή. Κάτι τέτοιο μπορεί να σας γλιτώσει κατα 45% στην κατανάλωση βενζίνης.Να έχετε πάντα ταχύτητα στο σασμάν,
όχι νεκράΟι περισσότεροι νομίζουν οτι όταν το αυτοκίνητο κινείται με νεκρά έχει μηδενική κατανάλωση. Λάθος! Δεν έχει μηδενική, αλλά ελάχιστη. Αν, όμως, έχετε πάνω από 1500 στροφές, με ταχύτητα στο σασμάν, αλλά δεν πατάτε το γκάζι, τότε δεν καταναλώνετε καθόλου βενζίνη.
Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε αρκετή βενζίνη στο αυτοκίνητο σας, ακόμα και αν οδηγήσετε πιο πολλά χιλιόμετρα.Βάλτε μεγαλύτερη ταχύτητα από την ιδανική!
Όταν οδηγείτε το αυτοκίνητο σας, χρησιμοποιήστε πιο χαμηλές ταχύτητες από τις “σωστές”. Με άλλα λόγια, αλλάξτε ταχύτητα περίπου στο 70% των στροφών που αποδίδεται η μέγιστη ροπή. Κάτι τέτοιο μπορεί να σας γλιτώσει κατα 45% στην κατανάλωση βενζίνης.Να έχετε πάντα ταχύτητα στο σασμάν,
όχι νεκράΟι περισσότεροι νομίζουν οτι όταν το αυτοκίνητο κινείται με νεκρά έχει μηδενική κατανάλωση. Λάθος! Δεν έχει μηδενική, αλλά ελάχιστη. Αν, όμως, έχετε πάνω από 1500 στροφές, με ταχύτητα στο σασμάν, αλλά δεν πατάτε το γκάζι, τότε δεν καταναλώνετε καθόλου βενζίνη.
Μην τρέχετε γιατί θα “κάψετε” βενζίνη
Όσο το αυτοκίνητο τρέχει πάνω από 40 χλμ , τόσο περισσότερο βενζίνη “καίει”, αφού μεγαλώνει η αντίσταση του αέρα και η μηχανή “πιέζεται” περισσότερο. Αν οδηγείτε με 55 χλμ την ώρα, θα κερδίσετε πάνω από 21% βενζίνη σε σχέση με τα 70 χλμ.
Όσο το αυτοκίνητο τρέχει πάνω από 40 χλμ , τόσο περισσότερο βενζίνη “καίει”, αφού μεγαλώνει η αντίσταση του αέρα και η μηχανή “πιέζεται” περισσότερο. Αν οδηγείτε με 55 χλμ την ώρα, θα κερδίσετε πάνω από 21% βενζίνη σε σχέση με τα 70 χλμ.
Μην πατάτε απότομα γκάζι ή φρένο!
Όσο περισσότερο φρένο ή γκάζι πατάτε, τόσο περισσότερα καύσιμα καταναλώνετε. Καλύτερα να κατεβάζετε ταχύτητες, ώστε να μειώνεται η ταχύτητα του αυτοκινήτου, παρά να πατάτε φρένο. Τέλος, όταν βλέπετε μπροστά λόφο, πατήστε γκάζι πριν την ανηφόρα.
Όσο περισσότερο φρένο ή γκάζι πατάτε, τόσο περισσότερα καύσιμα καταναλώνετε. Καλύτερα να κατεβάζετε ταχύτητες, ώστε να μειώνεται η ταχύτητα του αυτοκινήτου, παρά να πατάτε φρένο. Τέλος, όταν βλέπετε μπροστά λόφο, πατήστε γκάζι πριν την ανηφόρα.
Κλείστε τα παράθυρα στην εθνική οδό
Τα ανοιχτά παράθυρα μπορούν να δυσκολέψουν την απόδοση του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να “κάψει” κατά 10% περισσότερη βενζίνη. Κλείστε τα παράθυρα αλλά και τον κλιματισμό, ο οποίος είναι καλό να βρίσκεται στους 25 C.
Τα ανοιχτά παράθυρα μπορούν να δυσκολέψουν την απόδοση του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να “κάψει” κατά 10% περισσότερη βενζίνη. Κλείστε τα παράθυρα αλλά και τον κλιματισμό, ο οποίος είναι καλό να βρίσκεται στους 25 C.
Κρατήστε σε καλή κατάσταση το αυτοκίνητο σας
Βεβαιωθείτε ότι το αυτοκίνητο σας έχει περάσει από service και έχει λάδια και φουσκωμένα ελαστικά. Ένα καλοδιατηρημένο αυτοκίνητο “καταπονεί” λιγότερο τον κινητήρτα του και δεν “καίει” όση βενζίνη χρειάζονται τα υπόλοιπα.
Βεβαιωθείτε ότι το αυτοκίνητο σας έχει περάσει από service και έχει λάδια και φουσκωμένα ελαστικά. Ένα καλοδιατηρημένο αυτοκίνητο “καταπονεί” λιγότερο τον κινητήρτα του και δεν “καίει” όση βενζίνη χρειάζονται τα υπόλοιπα.
Αφαιρέστε το υπερβολικό βάρος!
Απομακρύνετε τα άχρηστα αντικείμενα από το πορτ-μπαγκάζ, αφού αποτελούν επιπρόσθετο βάρος για τον κινητήρα του αυτοκινήτου. Ένα ελαφρύ αμάξι κινείται ευκολότερα, με αποτέλεσμα να καταναλώνει λιγότερα καύσιμα.
flowmagazine.gr
Απομακρύνετε τα άχρηστα αντικείμενα από το πορτ-μπαγκάζ, αφού αποτελούν επιπρόσθετο βάρος για τον κινητήρα του αυτοκινήτου. Ένα ελαφρύ αμάξι κινείται ευκολότερα, με αποτέλεσμα να καταναλώνει λιγότερα καύσιμα.
flowmagazine.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου